Росія виділяє на новий кримськотатарський телеканал 177 млн рублів – Аксьонов
14.04.2015 15:53
Але на роботу візьмуть тільки тих, хто визнав анексію Криму

На створення громадської кримськотатарської телерадіокомпанії в окупованому Росією Криму планується виділити більше 177 мільйонів рублів (близько 79 млн грн) з федерального бюджету. Про це 13 квітня заявив «глава» окупаційної влади Криму, так званий «прем'єр-міністр» Сергій Аксьонов, якого цитує російське інформагентство РІА «Новости».

 

За його словами, громадська кримськотатарська телерадіокомпанія буде створена в Криму замість ЗМІ кримськотатарського холдингу ATR, які припинили роботу 1 квітня.

 

Як повідомляла «Телекритика», з 1 квітня канали ATR і Lale, радіостанції Meydan і «Лідер» змушені були припинити свою діяльність, оскільки станом на 31 березня жодне з цих медіа не змогло перереєструватися в окупованому Росією Криму за російським законодавством. Роскомнагляд тричі повертав їм документи без розгляду, щоразу знаходячи в них нові «помилки».

 

«Кримськотатарське суспільне телебачення - питання щодо фінансування вирішене ... 177 мільйонів рублів виділяється на створення телеканалу», - заявив Сергій Аксьонов на засіданні кримського уряду.

 

Він також доручив так званому «віце-прем'єру» Криму Дмитру Полонському сприяти якнайшвидшому відкриттю телерадіокомпанії і надати план необхідних заходів до кінця тижня.

 

У спілкуванні з журналістами самопроголошений глава Криму уточнив, що кошти на створення мовника виділятимуться з російського федерального бюджету.«Ми погодили питання з віце-прем'єром Росії Дмитром Миколайовичем Козаком про виділення цих коштів», - сказав пан Аксьонов.

 

Він додав, що якщо журналісти з телеканалу ATR захочуть працювати на новому каналі, вони зможуть працевлаштуватися. «Обмеження тільки для осіб, які не визнають приєднання Криму до РФ. Професіоналів готові запрошувати, обмежень по цій частині немає», - цитує Сергія Аксьонова наближене до окупаційної влади кримське інформагентство «Крыминформ».

 

Нагадаємо, вперше про необхідність створення «громадської кримськотатарської телерадіокомпанії» (ГКТРК) замість закритого кримськотатарського каналу ATR «влада» Криму заявила 2 квітня. Вона також звинуватила керівництво холдингу у закритті власних телеканалів.

 

Раніше, 19 березня, «глава» окупаційної влади Криму Сергій Аксьонов заявив, що «у напіввійськовий час» робота таких телеканалів як кримськотатарський канал ATR недопустима. Водночас керівництво кримськотатарського телеканалу ATR повідомляло, що мовник готовий позбавитись свого інформаційно-політичного контенту, якщо це дасть змогу перереєструватись за російським законодавством.

 

1 квітня Президент України Петро Порошенко доручив Міністерству інформаційної політики створити умови для роботи кримськотатарського каналу ATR в Україні. Цього ж дня міністр інформаційної політики України Юрій Стець і радник міністра з питань інформаційної політики Криму Сергій Костинський зустрілися з головою Меджлісу кримськотатарського народу Рефатом Чубаровим. Сторони обговорили можливість трансляції контенту мовників, що входять до холдингу ATR, на материковій Україні.

 

2 квітня голова Меджлісу кримськотатарського народу Рефат Чубаров повідомив про плани запустити у травні новий медіапроект для кримських татар на заміну телеканалу ATR.

 

Тим часом керівництво холдингу ATR не полишає надій перереєструватися за російським законодавством і продовжити мовлення в Криму.

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:
123 // 14.04.2015 17:27
ну, а коли Аласанія збирається запускати наш суспільний телеканал для кримських-татар?! чи знову усе відкладають на останню хвилину?..
    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Всі коментарі
    Читайте також:
    Посилання за темою:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    15:00 22.07.2016
    Елена Синицына для «Телекритики»