В Україні запустять нішевий канал для жінок MІ Lady Television
26.02.2015 15:27

26 лютого Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення про видачу ліцензії на супутникове мовлення ТОВ «Телемедіагруп», яке представило концепцію нішевого телеканалу MІ Lady Television.

 

MІ Lady Television - це нішевий канал для жіночої аудиторії, розповів у Нацраді програмний директор Андрій Назарук. «Ми вважаємо, що ця ніша не повністю заповнена в Україні. У нас є багато ідей з наповнення програмним продуктом, спрямованим на жінок. Додатково ми будемо показувати і звичайні телесеріали жіночого спрямування. Більшість продукту плануємо вітчизняного виробництва. По іноземному продукту орієнтуємося на сучасні тренди: розглядаємо пропозиції від європейських дистрибуторських компаній і від російських теж», - розповів він.

 

Голова Нацради Юрій Артеменко нагадав про жіночий телеканал групи «1+1 медіа» «Бігуді» та запитав у представників MІ Lady Television, як вони конкуруватимуть.

 

«Контент телеканалу «Бігуді» здебільшого повторює контент, що вже був представлений на каналі «1+1». А в нас своя спрямованість, більший акцент на власне виробництво. Зараз частка власного виробництва (у програмній концепції. - ТК) - 2,5 години, ми плануємо її збільшувати», - запевнив пан Назарук.

 

За його словами, команда каналу MІ Lady Television уже підібрана, студію (на вул. Сагайдака, 112 у Києві) новий мовник орендуватиме, але технічно оснащуватиме її самостійно. Телеканал планує мовити цілодобово у відкритому вигляді із супутника Amos 2 (оператор телекомунікацій - Концерн РРТ).

 

Засновниками і власниками ТОВ «Телемедіагруп» порівну виступають бізнесмени Сергій Вовк (колишній співвласник музичного телеканалу O-TV) та Андрій Чижевський.

 

На запитання члена Нацради Владислава Севрюкова, чи це комерційний проект, заступник директора ТОВ «Телемедіагруп» з правових питань Олег Савенко повідомив, що так, компанія розраховує на певний рівень рентабельності та планує відбити вкладені інвестиції за рахунок реклами та спонсорства. «Жіноча ніша - найбільш затребувана в рекламодавців», - додав програмний директор каналу Андрій Назарук.

 

Всі члени Нацради одноголосно підтримали рішення про видачу компанії ліцензії.

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    10:00 31.05.2016
    Ирина Навольнева для «Телекритики»