Фірташ і Льовочкін викупили акції «Інтера», що належали російському «Первому каналу» (ДОПОВНЕНО)
03.02.2015 09:10

Компанії GDF Media limited і Inter Media Group limited (підконтрольна GDF Media limited) викупили міноритарні пакети акцій  ПрАТ «Телеканал" Інтер"». Відповідні зміни були зареєстровані в органах державної реєстрації України, повідомляє сайт телеканалу «Інтер». 

 

Як повідомляє телеканал, 29% акцій, які належали ВАТ «Первый канал» (Російська Федерація) були придбані за ринковою вартістю. Крім того, досягнута домовленість про придбання 10% акцій, які належали компанії ТОВ «Пегас телебачення» (Україна). Вартість пакету акцій ВАТ «Первый канал» склала $100 млн. Телеканал «Інтер» стверджує, що угоди укладені в рамках загальної стратегії управління та розвитку медійного бізнесу Group DF. 

 

Таким чином, 100% акцій телеканалу «Інтер» повністю контролюються і управляються компаніями, власниками яких є бізнесмени Дмитро Фірташ (мажоритарний пакет) і Сергій Льовочкін (міноритарний пакет).

 

Водночас голова Комітету свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар заявила, що перехід всіх акцій «Інтера» під контроль Дмитра Фірташа і Сергія Льовочкіна не відміняє необхідності прийняття законопроекту № 1768 «Про внесення змін до Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (щодо участі іноземних осіб в телерадіоорганізаціях)».

 

«Фірташ з Льовочкіним заявили, що купили частку ОРТ в Інтері. Блискавичною оперативно, що доводить тісні і дружні зв'язки з російськими партнерами, бо все полюбовно. Питання лише - чому не робили це цілий рік війни з Росією, поки депутати Народного Фронту не примусили це зробити. Новина гарна, але потреби закону 1768 точно не знімає:-)», - написала вона у своєму Facebook.

 

Нагадаємо, законопроект № 1768 «Про внесення змін до Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (щодо участі іноземних осіб в телерадіоорганізаціях)», який зареєстрували 15 січня народні депутати від «Народного фронту» Андрій Левус, Сергій Висоцький і Микола Величкович, пропонує заборонити участь резидентів держави-агресора в статутному капіталі вітчизняних телерадіоорганізацій.

 

2 лютого телеканал «Інтер» заявив, що вимагає від народних депутатів зняти з розгляду Верховної Ради України законопроекти № 1317, 1768, 1824 і 1889, що стосуються інформаційної безпеки, та разом із представниками медіа розробити нові законопроекти, «які враховуватимуть інтереси не тільки чиновників, але й українських громадян, які мають право на власну думку і свободу слова, та медіа, які отримають гарантію того, що державний апарат та каральну систему знову не буде використано проти незалежних мовників».

 

26 січня журналісти новинного продакшну  «Інтера» НІС поширили відкритий лист, у якому розцінили як тиск на канал внесення законопроекту щодо заборони участі резидентів держави-агресора в статутному капіталі вітчизняних телерадіоорганізацій. При цьому вони приписали авторство документу голові Комітету свободи слова та інформаційної політики Вікторії Сюмар. Пані Сюмар у відповідь заявила, що захист інформаційного простору України не є тиском на «Інтер».

 

Однак 27 січня цей законопроект, як і два інші проекти щодо захисту інформаційного простору, так і не було включено до порядку денного Верховної Ради. Народний депутат з фракції «Блоку Петра Порошенка» Вадим Денисенко заявив, що цьому завадило лобі телеканалу «Інтер» у коаліції. Того ж дня радник Президента України, народний депутат від «Блоку Петра Порошенка» Микола Томенко в ефірі програми «Подробности» на телеканалі «Інтер» вступився за «Інтер» і виступив із критикою законодавчих ініціатив «Народного фронту», які він назвав замовленням.

 

31 січня «Інтер» знову заявив про тиск з боку державних і контролюючих органів. Так канал відреагував на повідомлення, що Генпрокуратура України за зверненням народного депутата з «Блоку Петра Порошенка» Сергія Лещенка почала кримінальне провадження щодо можливої підробки підпису колишнього власника «Інтера», покійного Ігоря Плужнікова при відчуженні телеканалу.

 

У 2009 році Генпрокуратура встановила, що підпис колишнього власника «Інтера» Ігоря Плужникова під довіреністю, за якою було змінено структуру власності каналу, був підроблений. Про це заявив заступник генерального прокурора України Ренат Кузьмін, посилаючись на результати експертизи. Водночас у прес-службі Міністерства юстиції заявили, що Київський науково-дослідний інститут судових експертиз Міністерства юстиції не проводив судової експертизи, а дослідження мало «консультаційний характер». Наразі у поновленому провадженні у справі за фактом підробки документів під час продажу телеканалу «Інтер» у 2005 році прокуратура проводить додаткові слідчі дії.

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:
Котра-Про // 03.02.2015 21:48
Достаточно быстрая продажа-покупка оставшихся акций, ранее принадлежащих россиянам, а теперь "региональному" тандему Фирташ-Левочкин говорит о правильном направлении в проекте Закона под номером 1768. А противники данного Закона - пособники страны-агрессора, к которым необходимо принимать соответствующие меры воздействия.
    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Всі коментарі
    Читайте також:
    Посилання за темою:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    18:00 27.05.2016
    Ирина Навольнева для «Телекритики»
    15:00 27.05.2016
    для «Телекритики»