Медіахолдинг Ахметова запустив телеканал «Індиго» – замість «Кіноточки»
19.11.2014 13:17

У листопаді медіахолдинг Ріната Ахметова «Медіа Група Україна» запустив новий телеканал «Індиго». Про це повідомляє прес-служба холдингу.

 

Канал орієнтований на прогресивну міську, переважно жіночу аудиторію. Він присвячений сучасному способу життя, хобі, гармонійним стосункам між людьми та повсякденним потребам міського жителя.

 

На каналі обіцяють запропонувати глядачам вітчизняні та західні серіали, програми про стиль життя, кулінарію, подорожі, здоров'я, внутрішній розвиток людини, виховання дітей - як власного виробництва, так і закупний контент.

 

Генеральним директором каналу «Індиго»став Іван Букреєв, який також очолює канал НЛО TV, що входить до складу «Медіа Група Україна».

 

Телеканал здійснює цілодобове мовлення в мережах кабельних провайдерів, а також у цифровому мультиплексі МХ-2 компанії «Зеонбуд» - замість каналу «Кіноточка», який раніше планувала запускати «Медіа Група Україна». Комерційна аудиторія телеканалу - «18-54» у містах з населенням 50 тис. +.

 

Одночасно із запуском каналу почав працювати його сайт indigotv.com.ua, на якому розміщені телепрограма, анонси, новини каналу. З 2015 року телеканал «Індиго» буде активно представлений у соціальних мережах.

 

«Телеканал відкриє глядачеві світ, який ми не помічаємо у метушні, покаже, як знайти гармонію та щастя. Завдяки «Індиго» глядач навчиться цінувати красу щомиті, відчувати смак життя - щоразу особливий, яскравий і неповторний», - повідомляють у холдингу.

 

 

Нагадаємо, 4 вересня ТОВ «Телерадіокомпанія "Україна"» отримала ліцензію на супутникове мовлення під логотипом «Індиго TV». З презентації стало відомо, що «Індиго TV» буде родинним каналом, спрямованим насамперед на жіночу аудиторію. Концепція нового каналу передбачає розкриття людини через її особистість і через світ, який є навколо, а також розвиток внутрішнього світу людини. У програмному наповненні «Індиго TV» переважатиме науково-просвітницька складова, шоу про хобі, внутрішній розвиток, стосунки, догляд за дитиною.

 

Тоді ж, 4 вересня, Нацрада відклала розгляд питання про переформатування цифрового каналу «Кіноточка» з мультиплексу МХ-2 на «Індиго TV» і призначила моніторинг ефіру «Кіноточки». Членів Нацради зупинило те, що будь-який цифровий канал, який з певною програмною концепцією виборов у конкурсі місце в мультиплексі, може будь-якої миті забажати її змінити.

 

Згодом у Нацраді вирішили, що все-таки будуть дозволяти цифровим ліцензіатам змінювати програмні концепції, але після проведення перевірок і оголошення попереджень за недотримання попередніх програмних концепцій.

 

15 жовтня Нацрада дозволила переформатування телеканалу «Кіноточка», що має ліцензію на цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-2, на «Індиго TV» і внесла відповідні зміни до ліцензії ТОВ «Телерадіокомпанія "Україна"» (юридична особа каналу).

 

Як писала «Телекритика», ще у 2010 році ТРК «Україна» заявила, що готує до запуску кіноканал. Тоді запуску не відбулося. Але в серпні 2011 року компанія виграла в конкурсі на місця в цифрових загальнонаціональних мультиплексах три ліцензії: власне, для каналу «Україна», а також для каналів з назвами НЛО TV і «Кіноточка». При цьому «Кіноточка» здобула право мовити в стандарті підвищеної якості high definition (HD).

 

У лютому 2012 року НЛО TV і «Кіноточка» розпочали тестове мовлення в мультиплексах «Зеонбуду». У квітні 2013 року відбувся повноцінний запуск каналу НЛО TV, який позиціонується як молодіжний. Тоді ж Іван Букреєв в інтерв'ю «Телекритиці» розповів, що готується фіналізація варіантів повного запуску «Кіноточки», для якої холдинг хотів також отримати супутникову ліцензію. Однак повноцінного старту «Кіноточки» так і не відбулося (хоча мовлення велося). І замість «Кіноточки» «Медіа Група Україна» запустила телеканал «Індиго TV».

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    14:08 24.06.2016
    Алексей Бондаренко для «Телекритики»