«Медіа Група Україна» отримала супутникову ліцензію на родинний телеканал «Індиго TV»
05.09.2014 18:33

4 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення прийняла рішення про видачу ТОВ «Телерадіокомпанія "Україна"» ліцензії на супутникове мовлення під логотипом «Індиго TV».

 

«Індиго TV» буде родинним каналом, спрямованим насамперед на жіночу аудиторію.

 

«Ми плануємо зробити канал для родини і про родину - насамперед для жінок, які є центром родини. Канал, що буде розказувати про стосунки в родині, про дітей. Я знаю, що на минулих засіданнях піднімалося питання, чи є цей канал дитячим, чи ні. Він не є дитячим. Але звісно, що дитині ми приділяємо велику увагу», - розповів членам Нацради директор департаменту з розвитку нових каналів «Медіа Група Україна» Іван Букреєв.

 

За його словами, концепція нового каналу (навіть його ID) передбачає розкриття людини через її особистість і через світ, який є навколо, а також розвиток внутрішнього світу людини.

 

У програмному наповненні «Індиго TV» переважатиме науково-просвітницька складова, шоу про хобі, внутрішній розвиток, стосунки, догляд за дитиною.

 

На запитання члена Нацради Владислава Севрюкова, чи закладали в концепцію «Індиго TV» ідею дітей індиго і зміни поколінь, пан Букреєв відповів, що це один з факторів. А другий - це кольорове рішення: в оформленні мовника використано синій колір.

 

У заяві на отримання супутникової ліцензії компанія вказала, що канал планує мовити цілодобово із супутника Astra 4A в кодованому вигляді.

 

Програмна концепція передбачає 12 годин 35 хвилин на добу національного продукту (у тому числі - 8 годин 15 хвилин на добу програм власного виробництва) та 11 годин 25 хвилин на добу іноземного продукту. Формат «Індиго TV» - науково-просвітницький з фільмопоказом.

 

За жанровим добовим розподілом в ефірі будуть науково-просвітницькі програми (8 годин 15 хвилин), фільмопоказ (5 годин), дитячі програми (2 години), розважальні та музичні (1 година 35 хвилин), культурно-мистецькі (1 година 25 хвилин), інформаційно-аналітичні та публіцистичні (45 хвилин), а також реклама (3 години 30 хвилин), анонси, спонсорство і соціальна реклама (1 година), елементи оформлення ефіру (30 хвилин).

 

Усі члени Нацради одноголосно підтримали рішення про видачу компанії ліцензії на супутникове мовлення.

 

Водночас «Медіа Група Україна» вирішила провести ребрендинг цифрового ефірного каналу «Кіноточка», запустивши замість нього «Індиго TV».

 

Проте регулятор не захотів переоформлювати ліцензію ТОВ «Телерадіокомпанія "Україна"» на цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-2 у зв'язку зі зміною логотипу і програмної концепції телеканалу «Кіноточка» на «Індиго TV». Нацрада відклала розгляд цього питання і призначила моніторинг ефіру «Кіноточки».

 

Детальніше про мотиви Нацради та аргументи каналу читайте в матеріалі «Телекритики» «"Кіноточка" зіткнення».

 

Нагадаємо, про намір медіахолдингу Ріната Ахметова «Медіа Група Україна» запустити канал під назвою «Індиго» стало відомо наприкінці серпня в Нацраді, де обговорювалися плани холдингу щодо дитячого мовлення. 4 вересня з'ясувалося, що «Індиго TV» буде не дитячим каналом, а родинним.

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    12:33 25.05.2016
    Алена Николенко для «Телекритики»