Луганський телеканал «Ірта» відновлює роботу із Сєвєродонецька
27.08.2014 16:15

Місцевий луганський телеканал «Ірта», який наприкінці травня вимкнули терористи, відновлює роботу з міста Сєвєродонецька Луганської області. Про це «Телекритиці» повідомив власник телеканалу, колишній народний депутат Володимир Ландік.

 

На каналі вже виходять чотири випуски новин на день, також телекомпанія займається створенням нової студії для ефірів: «Ми маємо студію в Сєвєродонецьку, в нас там була регіональна телекомпанія, ми її відродили, в Старобільську також у нас компанія була, ми її також залучаємо. Одразу збоку Лисичанськ, там є телевізійна вежа. Ми використовуємо обладнання цих двох компаній, також купуємо нове в Харкові. Там є наш постійний представник, він відбирає нову техніку, висилає нам. Десь у борг беремо», - розповів власник каналу.

 

Однак, окрім техніки, не вистачає журналістів, адже майже всі працівники «Ірти» виїхали з регіону через ризик для життя: «Не всі "горять" бажанням повертатись, бо багато проблем виникає. Легше влаштуватись на нову роботу, ніж починати будувати все наново», - розповіла «Телекритиці» директор каналу Кароліна Полтавська.

 

З колишніми працівниками «Ірта» ще веде переговори, тож наразі на каналі працює лише двоє кореспондентів. Якщо на телеканал не повернеться достатня кількість попереднього штату, «Ірта» набиратиме новий колектив зі студентів місцевих університетів.

 

Окрім «Ірти», в регіоні відновляє діяльність ще низка ЗМІ, які належать сім'ї Володимира Ландіка. «Ми відновлюємо газету "Вечірній Луганськ", свій сайт irtafax.com.ua, ми вже ввімкнули три FM-частот, в нас їх п'ять чи шість. Я був у Нацраді, мене благословили на це діло. Зустрівся з керівником Нацради. Такої співпраці ще зроду не було. Раніше треба було випрошувати, а тут: "Чим тобі ще помогти?". Сидиш у кабінеті, при тобі телефонують до Концерну РРТ: "Прийде зараз Ландік: що скаже, те й робіть". Ми вже працюємо на всіх передавачах, які є вільні», - розповів Володимир Ландік.

 

Нагадаємо, 30 травня терористична організація «Луганська народна республіка» вимкнула телеканал «Ірта» за проукраїнську позицію і наказала включити замість нього LifeNews.

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Читайте також:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    15:00 22.07.2016
    Елена Синицына для «Телекритики»