Перехід на цифру має контролювати держава, а не «Зеонбуд» з невідомою структурою власності – Томенко
24.02.2014 16:52

Перехід на цифрове мовлення для нової влади - одне з пріоритетних питань в медійній галузі, і процес має бути під контролем держави, а не приватної компанії з невідомою структурою власності. Про це сказав голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко під час прес-конференції «Нові реалії: хто не повинен формувати інформаційну політику країни», що відбулася 24 лютого в прес-центрі Національної спілки журналістів України (НСЖУ).

 

«Для мене очевидно, що Україна не може собі дозволити, щоб компанія з Кіпру "Зеонбуд" з невідомою структурою власності керувала нашим телевізійним інформаційним простором. Перехід має бути під контролем держави», - зазначив Микола Томенко.

 

За його словами, у справі цифрового мовлення Комітет свободи слова дійшов до точки, яка називається "Зеонбуд", і зупинився. «Треба йти радикальним шляхом. Нам потрібно повернутися до цієї теми і чітко визначити, хто буде здійснювати перехід на цифрове мовлення. Ми проаналізуємо рішення Нацради про виділення частот, діяльність "Зеонбуду» в частині використання коштів, які вони вже отримали. І тоді будемо більш конкретніші, можливо навіть буде порушено кримінальну справу. Формально 17 червня 2015 років ми повинні перейти. Але з усіх присутніх ніхто не знає, що конкретно зроблено, ми ж тільки папірці читали», - зауважив пан Томенко.

 

Томенко впевнений, що перехід на цифру повинен бути прозорим

 

На думку голови Комітету, серед першочергових завдань медійної галузі: кадрові питання (обрання нових членів Нацради, Держкомтелерадіо), негайне створення громадських рад при ОДТРК, оновлення наглядових рад НТКУ і НРКУ, «Укрінформі». Головою Держкомтелерадіо має стати людина, рівновіддалена від різних партій, і налаштована на реформування медійної галузі, вважає Микола Томенко.

 

Відразу після вирішення кадрових питань парламент повинен негайно ухвалити закони про суспільне мовлення, роздержавлення друкованих ЗМІ, про розширення дії закону про доступ до публічної інформації, зовнішню рекламу, внесення змін до закону про вибори президента в частині ЗМІ.

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Читайте також:
    Посилання за темою:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    13:30 01.07.2016
    Елена Синицына для «Телекритики»