Окупаційна влада Криму заборонила ATR, «Крим. Реалії», QHA працювати на півострові
26.06.2015 13:55

Так звана «влада» окупованого Росією Криму склала список медіа, яким не дозволено працювати на масових заходах півострова. Про це 25 червня повідомила заступник генерального директора телеканалу ATR Ліля Буджурова на своїй сторінці у Facebook.

 

До списку увійшли: інтернет-видання «Крим. Реалії», кримськотатарське інформаційне агентство новин QHA, а також два ЗМІ медіахолдингу ATR - кримськотатарський телеканал ATR та інтернет-видання «15 минут».

 

За інформацією пані Буджурової, відповідне розпорядження міститься в листі з так званого Міністерства внутрішньої політики та інформації Криму.

 

«Задзеркалля! Співробітники телеканалу ATR, які працюють у Криму на законних підставах, надаючи свідоцтво від Роскомнагляду про реєстрацію, видане «Квінмедіа», стали персонами non-grata не лише для офіційних органів, а й для «своїх». В останні дні дві установи кримськотатарської культури попередили нас про неможливість зйомок. При цьому вони посилаються на лист із Міністерства внутрішньої політики та інформації Криму, в якому рекомендується не пущать на свою територію журналістів, які представляють ATR, «15 минут», «Крим. Реалії» та QHA. А дихати нам можна у себе на батьківщині?», - написала заступник гендиректора ATR.

 

Редакція інтернет-видання «Крим. Реалії» повідомила, що намагається отримати коментарі «Міністерства внутрішньої політики та інформації Криму» з цього приводу.

 

Нагадаємо, 18 червня кримськотатарські телеканали ATR і Lale, які не отримали після анексії Криму Росією реєстрації за російським законодавством і не мають змоги мовити легально в Криму, відновили супутникове мовлення з Києва, але частина колективу залишилася працювати в Криму. Так званий «голова комітету з інформаційної політики, зв'язку і масових комунікацій» російської окупаційної «Держради Криму» Сергій Шувайников заявив, що журналісти телеканалу АTR нестимуть відповідальність, якщо порушать російське законодавство у підготовці своїх матеріалів.

 

Згодом лояльне до окупаційної влади кримське інформагентство «Кримінформ» відмовило ATR в акредитації на прес-конференцію в прес-центрі інформагентства. У відповідь ATR роз'яснив правові підстави діяльності своїх журналістів у Криму: «Журналісти телеканалу ATR, засновником якого є ТОВ "ТК "Атлант-СВ", перейшли для здійснення своєї професійної діяльності на законних підставах на телеканал ATR, засновником якого є ТОВ "Квінмедіа", що має відповідне Свідоцтво про реєстрацію засобу масової інформації, видане Роскомнаглядом 06.07.2012 року... Телеканал ATR (засновник ТОВ "Квінмедіа") отримавши реєстрацію як ЗМІ, не отримав від Роскомнагляду ліцензію на мовлення, що не заважає його журналістам збирати і поширювати інформацію іншими дозволеними законодавством способами, за виключенням телемовлення».

 

Нагадаємо, окупований Росією український півострів Крим увійшов до десятки найгірших за рівнем свободи преси за даними міжнародної правозахисної організації Freedom House. У березні в доповіді Amnesty International, опублікованій з нагоди річниці анексії півострова, йшлося про те, що влада Криму використовує широкий спектр тактик залякування у боротьбі з інакомисленням. Згодом Комітет захисту журналістів повідомив, що стривожений погіршенням медійного клімату в анексованому Росією Криму, зокрема відмовою Роскомнагляду реєструвати кримські новинні ЗМІ.

 

З 1 квітня кримськотатарські телеканали ATR і Lale, радіостанції Meydan і «Лідер» змушені були припинити свою діяльність, оскільки станом на 31 березня жодне з цих медіа не змогло перереєструватися в окупованому Росією Криму за російським законодавством. Роскомнагляд тричі повертав їм документи без розгляду, щоразу знаходячи в них нові «помилки». Інформаційне агентство «Крымские новости QHA» також отримало відмову в реєстрації та було змушене припинити свою діяльність на території Криму і переїхати до Києва.

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Читайте також:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    10:11 27.06.2016
    Елена Синицына для «Телекритики»
    14:08 24.06.2016
    Алексей Бондаренко для «Телекритики»