Керівництво кримськотатарського каналу ATR продовжить домагатися реєстрації і відновлення мовлення у Криму
28.04.2015 16:10

Кримськотатарський телеканал ATR твердо має намір домагатися отримання всіх необхідних дозвільних та ліцензійних документів для відновлення мовлення відповідно до законодавства Російської Федерації, заявила генеральний директор ATR Ельзара Іслямова, коментуючи заяву глави Роскомнагляду Олександра Жарова, який пообіцяв, що Роскомнадзор зареєструє ATR в тому випадку, якщо телеканал збере повний пакет документів. Про це повідомляє прес-служба каналу.

 

Нагадаємо, глава Роскомнагляду зазначив, що «припинення мовлення телеканалу відбулося з ініціативи власників, які подали відповідну заявку». «Ніхто їх відключати не збирався», - запевнив пан Жаров.

 

Він також зазначив, що не бачить політичного підґрунтя в припиненні роботи телеканалу і запевнив, що в разі отримання Роскомнаглядом повного набору документів для реєстрації ATR, ліцензію він отримає.


Ельзара Іслямова спростувала слова глави Роскомнагляду і нагадала, що ATR чотири рази подавав до Роскомнагляду заявку на реєстрацію, що кожного разу супроводжувалася повним пакетом передбачених чинним законодавством РФ документів. «Всі чотири рази нашу заявку з різних причин залишали без розгляду, проте ми готові шукати щастя стільки разів, скільки це буде потрібно для відновлення нашого мовлення», - зазначила гендиректор кримськотатарського телеканалу.

 

За словами Ельзари Іслямової, колектив ATR сприйняв готовність  пана Жарова приїхати до Криму і вивчити стан свободи слова. «Ми готові прийняти главу Роскомнагляду у себе і буквально в його присутності зібрати настільки повний пакет документів, наскільки це потрібно для довгоочікуваної реєстрації нашого телеканалу», - сказала гендиректор ATR.
Вона також підтвердила інформацію, що кримськотатарський телеканал самостійно припинив мовлення.

 

«Ми цього ніколи й не приховували. Справа в тому, що здійснення роботи ЗМІ на підставі документів, виданих державними органами України, на території Криму допускалося тільки до 1 квітня 2015 року», - пояснила гендиректор ATR.

 

Тому, на виконання вимог Федерального закону №402-ФЗ і усних попереджень представників кримського управління Роскомнадзора про настання адміністративної та кримінальної відповідальності, яка передбачає вилучення обладнання та іншого майна мовника в разі продовження роботи без дозвільних документів, ATR і всі інші ЗМІ, що входять до складу медіахолдингу були змушені призупинити своє мовлення - щоб виконати вимоги законодавства РФ і зберегти майно, яке з великими труднощами купувалося організацією протягом багатьох років.

 

«Саме з цієї причини ми 31 березня 2015 року звернулися з листом в радіотелевізійний передавальний центр Республіки Крим з проханням "тимчасово, до вирішення обговорюваного питання" відключити передавачі телеканалу ATR і радіоканалу "Мейдан", через які здійснюється ефірне мовлення". У цьому листі чітко передбачається відновлення співпраці відразу після оформлення відповідних дозвільних та ліцензійних документів для наших ЗМІ. Хіба ми могли порушити закон Російської Федерації?», - сказала пані Іслямова.

 

Разом з тим керівництво ATR висловило готовність негайно відновити мовлення в тому випадку, якщо Роскомнадзор надасть телеканалу письмові гарантії того, що жодних санкцій за це не буде.

 

«Всі наші ЗМІ з жовтня минулого року перебувають у процесі реєстрації, який затягнувся всупереч нашому бажанню. Наше прагнення зареєструватися згідно з російським законодавством не може підлягати жодному сумніву. У зв'язку з цим ми були б безмежно вдячні керівнику Роскомнадзора за надання нам можливості відновити мовлення вже зараз , поки наша чергова заявка перебуває на розгляді в цьому відомстві. Численна аудиторія наших ЗМІ, безумовно, оцінила б такий крок влади», - зазначила Ельзара Іслямова.

 

1 квітня всі ЗМІ кримськотатарського медіахолдингу ATR - розважально-інформаційний телеканал ATR і дитячий телеканал Lale («Ляле»), радіостанції Meydan («Мейдан») і «Лідер», інтернет-видання «15 минут» - змушені припинити свою діяльність, оскільки станом на 31 березня жодне з цих медіа не змогло перереєструватися в окупованому Росією Криму за російським законодавством. Роскомнагляд тричі повертав документи без розгляду, щоразу знаходячи в них нові «помилки», які не помітив раніше.

 

19 березня «глава» окупаційної влади Криму Сергій Аксьонов заявив, що «у напіввійськовий час» робота таких телеканалів як кримськотатарський канал ATR недопустима.

 

Водночас керівництво кримськотатарського телеканалу ATR повідомляло, що мовник готовий позбавитись свого інформаційно-політичного контенту, якщо це дасть змогу перереєструватись за російським законодавством.

 

1 квітня Президент України Петро Порошенко доручив Міністерству інформаційної політики створити умови для роботи кримськотатарського каналу ATR в Україні. Цього ж дня міністр інформаційної політики України Юрій Стець і радник міністра з питань інформаційної політики Криму Сергій Костинський зустрілися з головою Меджлісу кримськотатарського народу Рефатом Чубаровим. Сторони обговорили можливість трансляції контенту мовників, що входять до холдингу ATR, на материковій Україні.

 

Тим часом керівництво холдингу ATR заявляє, що не полишає надій перереєструватися за російським законодавством і продовжити мовлення в Криму.

 

23 квітня  так званий «прем'єр-міністр» Сергій Аксьонов підписав указ про створення «Общественной крымскотатарской телерадиокомпании» (ОКТРК) , на яку планується виділити більше 177 млн. руб. (близько 79 млн грн) з федерального бюджету. 27 квітня стало відомо, що новий провладний кримськотатарський телеканал у Криму називатиметься «Міллет», радіо - «Ветан».

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Читайте також:
    Посилання за темою:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    10:11 27.06.2016
    Елена Синицына для «Телекритики»
    14:08 24.06.2016
    Алексей Бондаренко для «Телекритики»