Новий закон про зміни до Податкового кодексу може обмежити рекламу пива
09.01.2015 18:40

З 1 липня 2015 року в Україні пиво з вмістом етилового спирту від 0,5% буде прирівняне до алкогольних напоїв. Про це йдеться в Законі України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (№ 71-VIII від 28 грудня 2014 року).

 

Це означає, що на пиво будуть не тільки підвищуватися акцизи, але і можуть поширитися всі обмеження щодо реклами алкоголю - зокрема, заборона трансляції телероликів у денний час. Це загрожує медійній галузі подальшим скороченням рекламного ринку.

 

Нагадаємо, Всеукраїнська рекламна коаліція прогнозує у 2015 році зниження медійного рекламного ринку на 1%.

 

Рекламно-комунікаційний холдинг Publicis Groupe Ukraine та медійна агенція ZenithOptimedia Ukraine, що входить до його складу, прогнозують у 2015 році зменшення обсягів медійного рекламного ринку на 5%.

 

Сейлз-хаус телегрупи StarLightMedia StarLight Sales прогнозує зниження обсягів медійного рекламного ринку у 2015 році на 2%.

 

«Телекритика»

Ілюстрація - http://dayfun.ru

 

 

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    10:11 27.06.2016
    Елена Синицына для «Телекритики»
    14:08 24.06.2016
    Алексей Бондаренко для «Телекритики»