СБУ відкрила проти «Вестей» кримінальне провадження за статтею про посягання на територіальну цілісність України
11.09.2014 17:47

Служба безпеки України повідомила, що 11 вересня слідчими Головного управління у Києві та Київській області у рамках кримінального провадження за ст. 110 (посягання на територіальну цілісність і недоторканність України) Кримінального кодексу України за поданням міської прокуратури та на підставі ухвали Печерського районного суду Києва здійснюються процесуальні дії за адресами: вул. Марко Вовчок, 12/14 та вул. Жилянська, 75 у Києві. Про це йдеться у повідомленні прес-центру ГУ СБ України у  Києві та Київській області.

 

СБУ також повідомляє про хід розслідування стосовно підприємств, що видають газету «Вести» та інші видання цього медіахолдингу. «У квітні у ході перевірки податковими органами м. Суми дотримання податкового законодавства з боку ТОВ «Вісті Маф Медіа» було виявлено низку порушень законодавства України. 28 квітня до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинені кримінальні правопорушення з боку службових осіб цього ТОВ за ч.2 ст.205, ч.2 ст.28, ч.3 ст.209, ч.3 ст.29 Кримінального кодексу України», - йдеться у повідомленні.

 

Служба безпеки України також заявляє, що у ході досудового розслідування органами прокуратури кримінального провадження було отримано додаткові матеріали, які містили ознаки вчинення злочинів за ч.2 ст. 110 КК України. 9 вересня кримінальне  провадження було передано до розслідування слідчим  ГУ СБУ в Києві та Київській області.  Слідство триває.

 

Нагадаємо, сьогодні, 11 вересня, директор ТОВ «Вісті Мас-Медіа», головний редактор щоденної безкоштовної газети «Вести» Ігор Гужва повідомив, що до редакції газети у Києві прийшли люди, які представилися працівниками СБУ, і почали проводити обшук, вилучати сервери сайту vesti.ua. Пізніше він заявив, що СБУ «фабрикує справу», щоб заблокувати випуск газети «Вести» та інших видань.

 

Він стверджує, що  порушення законодавства СБУ побачила в декількох статтях, які виходили в журналі «Вести. Репортер» - «Махновское состояние», «Славянско-пролетарская республика» и «Хунта! Предали! Долой!». «Природньо, ніяких посягань на територіальну цілісність України там наші автори не допускали. Це були звичайні репортажі «по ту лінію фронту» - зі Слов'янська, коли там заправляли Пономарьов і Стрєльцов-Гіркін, із захоплених обладміністрацій. Там, безумовно, була пряма мова сепаратистів, також як вона була (і є) в усіх українських ЗМІ, які робили, наприклад, інтерв'ю з Пушіліним або Абвером або спілкувалися з простими прихильниками ДНР/ЛНР», - повідомив головред «Вестей».

 

Ігор Гужва також заявляє, що, при бажанні під цю статтю можна підвести будь-яку газету, радіо чи телеканал. «Тому це тільки привід, щоб наїхати конкретно на наш холдинг і заблокувати його діяльність, повністю зачистити інформаційний простір перед виборами від будь-яких ЗМІ, які не бояться висловлювати незалежну точку зору. Але, скажу відразу, змусити нас мовчати не вийде. Незважаючи ні на що, ми продовжимо робити і газету, і сайт, і радіо, і телеканал», - запевняє пан Гужва.

 

Варто зазначити, що 1 серпня у газети «Вести» змінився засновник і видавець: замість ТОВ «Вісті мас-медіа» ним стало ТОВ «Інновація і рішення». Про це йдеться у вихідних даних газети. За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, ТОВ «Інновація і рішення» - нова компанія, зареєстрована 17 червня цього року. Компанія знаходиться за адресою: Київ, вул. Якіра, 10-А. Її власником і керівником (з 5 серпня) є Кошевой Андрій Костянтинович, розмір статутного фонду компанії - 19 млн грн.

 

«Це процеси, пов'язані з оптимізацією нашого внутрішнього корпоративного управління. Власник залишився попередній - це я. І, власне, інших змін не відбулося», - сказав у коментарі «Телекритиці» головний редактор газети «Вести» Ігор Гужва, коментуючи зміни.

 

Ігор Гужва відмовився відповідати на запитання, який стосунок до газети «Вести» має Андрій Кошевой та чи пов'язана зміна структури управління з тим, що рахунки попереднього засновника і видавця - ТОВ «Вісті мас-медіа» - в травні було арештовано податковою.

 

22 травня стало відомо, що податкова арештувала рахунок ТОВ «Вісті Мас-Медіа» та рахунок його директора Ігоря Гужви. Податкова міліція заявила, що розслідує причетність ТОВ «Вісті Мас-Медіа» до незаконної конвертаційної діяльності. Водночас холдинг «Мультимедіа інвест груп» (до якого входить газета «Вести) заявив про тиск з боку влади.

 

Під час обшуку в офісі редакції газети «Вести» було знайдено 1,5 мільйони гривень готівкою, 313 тисяч гривень було арештовано на рахунку генерального директора ТОВ «Вісті Мас-Медіа» Ігоря Гужви, ще 97 тисяч - на рахунку підприємства ТОВ «Вісті Мас-Медіа».

 

Згодом у податковій пояснили, що в газеті «Вести» проводився обшук, а не планова податкова перевірка, проведення яких було заборонено на час виборчої кампанії.

 

Колишній заступник секретаря РНБО Вікторія Сюмар у свою чергу заявила, що арешт рахунку ТОВ «Вісті Мас-Медіа» і рахунку його генерального директора Ігоря Гужви пов'язаний винятково з відмиванням брудних грошей «Сім'ї» колишнього президента Віктора Януковича і причетного до неї бізнесмена Сергія Курченка.

 

Сайт журналістських розслідувань YanukovychLeaks стверджує, що юридичні питання, пов'язані з діяльністю медіахолдингу «Мультимедіа інвест груп», що видає безкоштовну газету «Вести», відносилися до штатних обов'язків юриста групи компаній ВЕТЕК Сергія Курченка Анни Ситник.

 

Гендиректор ТОВ «Вісті Мас-Медіа» Ігор Гужва заявив, що його компанія працювала відповідно до законодавства та не брала участі у тіньових податкових схемах.

 

Водночас Ковпаківський районний суд міста Суми 21 липня засудив мешканця Харкова, який придбав за 100 доларів фіктивне підприємтво «Ледис», яке згодом позичило 93 млн. грн. на діяльність медіахолдингу «Вести»  (ТОВ «Вісті Мас-Медіа») у Києві, генеральним директором і власником якого називає себе Ігор Гужва.

 

Генеральний директор ТОВ «Вісті Мас-Медіа» Ігор Гужва так прокоментував для «Української правди» кредит фіктивної фірми «Ледис»: «Ми мали з ними відносини тільки як одержувачі від них фінансової допомоги на поворотній основі. З ким ця компанія контактувала до того, від кого отримувала гроші, я не знаю... Ми цю компанію доступними нам засобами перевірили. На той момент ми не виявили її зв'язків із сумнівними фірмами. Вона не фігурувала в якихось кримінальних виробництвах. Принаймні нам цього виявити не вдалося».

 

«Телекритика»

 

 

 

 

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:
Олексій Мазур, Дніпропетровськ // 11.09.2014 22:50
На захист "Вєстєй" до офісу редакції прибули регіонали Бондаренко і Левченко. Рашист Сергій Марков "Вєстям": "Вы - герои!" http://dusia.telekritika.ua/blog_alekseia_mazura/26148
    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Всі коментарі
    Посилання за темою:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    15:00 22.07.2016
    Елена Синицына для «Телекритики»