СТБ перерахував гроші Пашаєву. Але виплату заблокувала нова ухвала суду
12.02.2013 13:47
Пашаєв з 5 лютого на роботу на СТБ не ходить

Прес-служба СТБ заявляє, що канал перерахував на вказаний Державною виконавчою службою рахунок журналіста Османа Пашаєва суму, визначену рішенням суду (284 тис. 891 грн компенсації за час вимушеного прогулу та 5 тис. грн моральної компенсації) у справі за позовом журналіста. Про це йдеться в коментарі каналу «Телекритиці».

 

«Коли Осман Пашаєв з'явився на телеканалі (4 лютого), ми ознайомили його з наказом про поновлення від 2 жовтня 2012 року й оформили всі необхідні документи, незважаючи на те, що в трудовій книжці, яку надав нам пан Пашаєв, після запису про звільнення з роботи з СТБ містився запис про прийом 01.08.11 р. (наказ № 34-К від 01.08.11р.) на роботу у ТОВ ТК «Атлант-СВ» (Кримськотатарський телеканал АТР) на посаду шеф-редактора інформаційно-аналітичних програм, і з цієї посади на сьогоднішній день Пашаєва не звільнено», - повідомляє канал СТБ.

 

Також, за інформацією прес-служби, 5 лютого для Османа Пашаєва було підготовлено робоче місце в ньюзрумі каналу, ноутбук і редакційні завдання. Однак пан Пашаєв зателефонував до відділу кадрів і сказав, що захворів і не зможе прийти на роботу.

 

«Це ж підтвердив його представник у судовому засіданні по іншому судовому процесу та долучив до матеріалів справи копію листка непрацездатності. Починаючи з 5 лютого і по сьогодні Осман Пашаєв не з'являвся на роботі. Його місцезнаходження нам невідоме», - наголошує прес-служба каналу.

 

Осман Пашаєв у коментарі «Телекритиці» підтвердив інформацію по те, що канал перерахував кошти, але зазначив, що наразі виплата заблокована через ухвалу суду.

 

Як пише у своєму блозі на «Українській правді» представник журналіста в суді Юрій Свірко, суддя Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ Валентина Журавель 1 лютого видала ухвалу, якою відкрила нове касаційне провадження у справі за позовом Османа Пашаєва до СТБ. Через це зупинено виконання рішення Апеляційного суду Києва, який 26 вересня поновив Османа Пашаєва на роботі та зобов'язав канал сплатити журналісту 284 тис. 891 грн компенсації за час вимушеного прогулу та 5 тис. грн моральної компенсації.

 

Касаційне провадження у справі відкрите за скаргою фізичної особи, хто є цією особою - Юрію Свіркові не відомо. У коментарі «Телекритиці» він повідомив, що ще не отримав згаданої ухвали, однак вона надійшла до виконавчої служби.

 

«Я не знаю, хто така "ОСОБА_2" і звідки вона взялася, якщо в справі є тільки фізична особа Пашаєв і юридична СТБ. Можливо, це шеф СТБ Бородянський, який розіграв комедію під назвою "Я нічого не знав про рішення суду до січня-2013, хоча підписав наказ від 2 жовтня його виконати". Можливо, це сам Пінчук як власник СТБ, чиї трудові права порушив суд, поновив Пашаєва на роботі, - пише пан Свірко в блозі, - Закон говорить: "Суддя-доповідач відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі також у випадках, якщо: 4) є ухвала про відхилення касаційної скарги цієї особи або про відмову у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою цієї особи на це саме рішення чи ухвалу". Таке визначення ВССУ про відмову телеканалу СТБ є - з жовтня минулого року».

 

Нагадаємо, Осман Пашаєв позивався до ММЦ-СТБ і просив суд поновити його на роботі та виплатити 480 тис. грн компенсації моральної шкоди та 50,8 тис. грн зарплати за час вимушеного прогулу (близько чотирьох місяців).

 

Шевченківський районний та Київський апеляційний суди відмовили Осману Пашаєву в поновленні на СТБ. Юрій Свірко оскаржив рішення в касаційній інстанції. Однак Вищий спеціалізований суд України (ВССУ) відхилив касаційну скаргу, зазначивши, що вона необґрунтована. Представник позивача звернувся до Верховного суду, який скасував постанову ВССУ і направив справу на повторний розгляд до ВССУ. Після цього ВССУ прийняв рішення на користь Османа Пашаєва, однак суд не поновив його на роботі, а спрямував справу на повторний розгляд до Київського апеляційного суду.

 

26 вересня Апеляційний суд міста Києва повторно розглянув справу за позовом журналіста Османа Пашаєва до СТБ і прийняв рішення на користь позивача. Відповідно до рішення суду СТБ має виплатити Осману Пашаєву 284 тис. 891 грн компенсації за час вимушеного прогулу та 5 тис. грн моральної компенсації.

 

На початку лютого 2013 року стало відомо СТБ, що поновив Османа Пашаєва на роботі. Наказ датований 2 жовтня та підписаний керівником СТБ Володимиром Бородянським. А 4 лютого журналіст розпочав роботу на СТБ.

 

Окрім цього 10 грудня 2012 року Юрій Свірко подав ще один позов до Шевченківського суду Києва: «Як представник Пашаєва я вимагаю стягнути з СТБ заробітну плату з вересня 2012 року, тобто відтоді, як відбулось поновлення на роботі».

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Читайте також:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    12:33 25.05.2016
    Алена Николенко для «Телекритики»