З медіахолдингу UBG звільнено 28 співробітників
15.06.2012 16:37
Корпорація спростовує чутки про бажання закрити канали «A-One Україна» і «Добро-ТВ»

Корпорація UBG, що управляє й володіє супутниковими телеканалами Business, «A-One Україна», «Добро-ТВ» і Ukrainian Fashion, звільнила 28 співробітників свого медіанапряму. Інформацію, отриману «Телекритикою» з власних джерел, підтвердив керівник медіанапряму UBG Артем Ткачов.

 

Звільнення торкнулися каналу «Добро-ТВ» і департаменту власного виробництва. Вони пов'язані із завершенням зйомок ток-шоу «Без рецепта» і програми «Я росту» каналу «Добро-ТВ», пояснює керівник.

 

«Кадрова ротація дійсно відбулася: за фактом завершення зйомок проектів "Без рецепта" і "Я росту" ми звільняємо тих співробітників, які були задіяні на виробництві цих програм. Звільнено 28 осіб, із них четверо - з каналу "Добро-ТВ", інші - співробітники департаменту власного виробництва (режисери монтажу, звукорежисери, оператори), які працювали на проектах, та позаштатні співробітники», - повідомив Артем Ткачов.

 

Загалом у медіанапрямі корпорації UBG працює 255 осіб.

 

Артем Ткачов заперечує інформацію джерел «Телекритики» про бажання корпорації закрити телеканали «A-One Україна» й «Добро-ТВ» і каже, що корпорація не планує скорочувати витрати на свої канали.

 

Загальна сума інвестицій у медіанапрям, за словами керівника, становить на сьогодні близько $ 16 млн, з яких велика частина - технічне забезпечення. «Нам залишилося дообладнати велику студію, але фактично ми вже завершили комплектування медіанапрямку технічними ресурсами», - повідомив Артем Ткачов.

 

Як повідомляла «Телекритика», Національна рада з питань телебачення і радіомовлення у червні 2011 року видала корпорації UBG ліцензії на три супутникові канали - «Добро-ТВ», Z і Ukrainian Fashion. Окрім запуску нових каналів, UBG придбала музичний телеканал «A-One Україна», який перезапустився в липні 2011-го, та 30% ділового каналу UBC, який перезапустився в грудні 2011-го під назвою Business. Ukrainian Fashion розпочав мовлення у грудні 2011-го, «Добро-ТВ» - у січні 2012-го.

 

Телеканал Z, який планувався підлітковим, поки не стартував. За інформацією джерел «Телекритики», корпорація може відмовитися від його запуску або поміняти формат.

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:
hanza // 02.07.2012 20:51
ОПТИМИСТ, браво. Поставил этого мутного дедушку Саломаху на место ))). {CENSORED} Я с ним по рекламе работал - чел брал только на левака, и только налом....Но это не смущало, за эти деньги он не очень хотел отрабатывать - не выполнят обещанное, и лепил всякие отмазки. Мои клиенты были не довольны работой UBC. Проходимец он, одним словом.
ОПТИМИСТ // 25.06.2012 22:21
КУКУШКА ХВАЛИТ ПЕТУХА...Смешно выглядите дорогой telenews, он же Саламоха. Даже ржачно. Правду, подняли настроение :)))Александр Иванович, стыдно самого себя родного пиарить :-)Не солидно!!! Взрослый мужчина вроде как, в пристойных годах...а занимаетесь такой извините "херней". Сделали великолепный канал, который никто не смотрел, денег он не приносил, потому что все считали канал большим Г.. Ни одного нормального рекламодателя. Загнулся в итоге. Вы всех, включая меня посокращали.... аа потом и сами бросили суперуспешный канал и удрали на пол года, оздоравливаться так сказать :). Потом вернулись - но опять порулили весьма "эффективно". Вас выгнали с треском, на Обувайло заведено уголовное дело говорят... Полный минус. И полный п...ц. . Канал раздет до трусов. Собственник вынужден продать 30% Руслану Демчаку. И потом, где же сейчас Вы, уважаемый "суперпрофессССССионал"? Безработный? Вот вам ответ на ваш пост.
telenews // 25.06.2012 11:03
По поводу Арестархова. Не смешите то, что красят на Пасху. Неумеха, который полтора месяца спрашивал и не мог понять, чем отличается "синхрон" от "ВХС" и "подводки". А, заодно и добивал отдел новостей, и остатки авторских программ, не понимая, зачем они нужны телеканалу. Единственное его достижение: ни дня до этого не работая на ТВ, он сумел повесить учредителям UBC-ей лапшу на уши, что он "крутой" специалист. По сути, он обманул ожидания всех - и коллектива, - на фоне уважаемого Александра Саломахи, и учредителей. Я слово "уважаемого" действительно взял без кавычек. После того, что нарулил Арестархов, - Саломахе полгода довелось выгребать дерьмо из конюшен. Открою новым хозяевам UВС-UBG один маленький-большой секрет. Кроме Александра Ивановича Саломахи никто больше не в состоянии сделать этот канал прибыльным. Хотите грести деньги лопатами - возвращайте Александра Саломаху, дайте ему время, - и будет результат. За совет - 100$. По-другому - просрёте остатки денег и останетесь у разбитого корыта. Аналогов UBC? cозданного Александром Саломахой до сих пор нет в медиапространстве. Два телеканала-конкурента так и не достигли нашего уровня до сих пор. - UBC
ЗНАТОК // 21.06.2012 00:20
Информация не правильная.... АО уже работает на Дмитрия Фирташа ))
ОПТИМИСТ // 21.06.2012 00:18
ИВАНКЕ: АРЕСТ- ЧУВАК УМНЫЙ, СОГЛАСЕН. ПОЭТОМУ, ТО ОН БЫСТРО ОТ НИХ СВАЛИЛ )). НО ПО-МОЕМУ, ТОГДА ДЕМЧАКА ЕЩЕ НЕ БЫЛО НА КАНАЛЕ. ЭТО БЫЛО ЕЩЕ ПРИ ГЕНЕ ВАСИЛЬЕВЕ. НА ФЕЙСБУКЕ АРЕСТАРХОВА НАЙТИ ПРОСТО :-), ЕСЛИ ЕСТЬ ЖЕЛАНИЕ РАЗЫСКАТЬ. ОН - В ПОСОЛЬСТВЕ США ВРОДЕ РАБОТАЕТ.
    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Всі коментарі
    Читайте також:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    15:15 30.05.2016
    Алексей Бондаренко для «Телекритики»