Київська обласна влада вивела колектив зі співзасновників газети «Київська правда»
01.06.2012 16:03
Головний редактор Вадим Долганов погрожує губернатору Київщини судом

 

Київська обласна рада вивела колектив газети «Київська правда» із співзасновників видання. Таке рішення було ухвалене на сесії облради наприкінці травня. Цю інформацію «Телекритиці» підтвердили в прес-службі Київської облдержадміністрації.

 

«Київська правда» припускала розвиток таких подій. «Київська обласна влада на сьогодні запланувала рейдерське захоплення газети "Київська правда". Якщо незабаром ви побачите "Київську правду", де будуть старанно "вилизувати" обладміністрацію та партію влади, розповідати на повному серйозі про їхні шалені успіхи, знайте - це клон. Це - несправжня "Київська правда"», - написало видання.

 

«Окрім того, що колектив газети вивели з співзасновників, так ще й передали право випуску "Київської правди" фастівському комунальному підприємству "Поліфаст"», -зазначив у коментарі «Телекритиці» головний редактор «Київської правди» Вадим Долганов.

 

За словами Долганова, співзасновники (Київська обласна рада та Київська облдержадміністрація) перестали фінансувати газету після того, як вона почала писати правду про владу. «А тепер вони хочуть випустити клон, хоча права на торговельну марку належать нам. Ми подали від імені підприємства позов до суду, але суд зачепившись за пертурбації з назвами редакції, які були ще в 2002-2004 роках, відмовив нам. Хоча ми так само могли подати позов і від імені редакції. Зауважу, що зустрічний позов до нас також був відхилений. Суд не захотів зв'язуватися, бо в основі тут не господарська суперечка, а політика. Як тільки вони випустять клон, тоді я подам до суду», - сказав Вадим Долганов.

 

Нагадаємо, раніше обласна газета «Київська правда» звернулася до суду з позовом про розірвання тристоронньої установчої угоди, яка була укладена 2003 року і в якій було зазначено, що у фінансуванні видання беруть участь київські облрада і облдержадміністрація (ОДА). Газета пояснила свої дії тим, що облрада і облдержадміністрація останнім часом не брали участі у фінансуванні видання. Київська ОДА, щоб захистити свої права, подала до суду зустрічний позов.

 

Як писала «Телекритика», Київська обласна влада з травня почала випускати свою газету «Час Київщини».

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    15:00 22.07.2016
    Елена Синицына для «Телекритики»