«Дорожній контроль» звинувачує «Інтер» та «1+1» у цензурі
28.05.2012 15:49
«Інтер» це заперечує

Сайт «Дорожній контроль» заявляє, що на телеканалі «Інтер» «вийшла директива не показувати "Дорожній контроль" в новинах та інших передачах». Про це активістам сайту стало відомо від журналістів каналу. Схожі вказівки отримали і журналісти «1+1», стверджує «Дорожній контроль».

 

«Цензура пов'язана з тим, що "Дорожній контроль" активно дискредитує "Кобру" (спецпідрозділ ДАІ МВС - ТК), що може викликати в суспільстві негативне ставлення до влади», - стверджують автори заяви.

 

За інформацією «Дорожнього контролю», про скоєння замаху на керівника сайту Ростислава Шапошникова проінформували «майже всі основні телеканали України, крім "Інтера" і "1+1"». Представники сайту стверджують, що пізніше від одного з журналістів «Інтера» їм стало відомо, що на телеканалі було дано чітку вказівку в жодному разі не пропускати «ДК» в ефір.

 

«Останнім часом "Дорожній контроль" активно висвітлює факти злочинів та інших порушень спецпідрозділу ДАІ МВС "Кобра". Даний загін цілеспрямовано порушує доручення Президента про заборону безпричинних зупинок, тероризує громадян, займається здирництвом та фальсифікацією адмінсправ. З'ясувалося, що позиція президента про те, що ДАІ повинна дотримуватися прав людини і без причини не чіпати автомобілістів, не стосується "Кобри". І про це "Дорожній контроль" постійно публічно заявляє. Щоб не псувати репутацію глави держави і центральної влади в цілому, було дано вказівку цензури "ДК"», - стверджують представники сайту.

 

Щодо «1+1» «Дорожній контроль» зазначає: «Після сюжету "Дорожнього контролю" про те, як журналісти "1+1" спільно з оброю" знімали замовний сюжет, під час якого сфальсифікували адмінпротокол проти дівчини-автомобілістки, телеканал образився за наш матеріал, що в підсумку привело до заборони на висвітлення нашої діяльності».

 

Також, за інформацією сайту, близько місяця тому журналісти Першого національного знімали сюжет про напад на керівника «ДК». Однак, цей сюжет не вийшов на ТБ, «оскільки його не пропустив редактор, мотивуючи це тим, що даний матеріал дискредитує владу, а цього допустити ніяк не можна».

 

Раніше ж, як зазначає «Дорожній контроль», «Інтер» та «1+1» підготували більше десятка сюжетів про «Дорожній контроль»: «Ми неодноразово надавали журналістам цих телеканалів теми для новин, героїв, консультували з правових питань при підготовці матеріалів. Всі ці сюжети можна подивитися на нашому сайті. Тепер ці кореспонденти до нас не звертаються».

 

«Телекритика» звернулася по коментарі до прес-служби телеканалу «Інтер» та «1+1». Керівник прес-служби «Інтера» Аліна Самойлова зазначила, що такої директиви журналісти «Інтера» не отримували. ТК сподівається отримати коментар «1+1».

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Читайте також:
    Посилання за темою:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    10:00 31.05.2016
    Ирина Навольнева для «Телекритики»