ВАСУ відмовив 5-му каналу, ТВі та СТБ у «частотній справі» (ДОПОВНЕНО)
26.01.2011 17:31

Вищий адміністративний суд України (ВАСУ) відмовив 5-му каналу, ТВі та СТБ у задоволенні їхніх касаційних скарг у так званій частотній справі. Відповідну ухвалу колегія суддів оголосила 26 січня.

 

Цією ухвалою постанову Київського апеляційного адміністративного суду залишено без змін. Ухвала набуває чинності з моменту проголошення і може бути переглянута Верховним судом України. Повний текст судової ухвали буде виготовлено протягом п'яти днів.

 

Нагадаємо, Київський апеляційний адміністративний суд у своїй постанові визнав протиправними рішення Національної ради з питань телебачення і радіомовлення від 27 січня 2010 року про визначення переможців конкурсу на частоти, та визнав такими, що втратили чинність, ліцензії 5-го каналу і додатки до ліцензії ТВі.

 

Генеральний директор ТВі Микола Княжицький та представник 5-го каналу в суді Тетяна Малашенкова у коментарі ТК заявили про намір надалі оскаржувати рішення ВАСУ у Верховному суді та Європейському суді з прав людини.

 

«Ми будемо звертатися і до Європейського суду, і до ВАСУ, щоб він передав справу на Верховний суд. Саме це рішення є настільки абсурдним і протизаконним, що його навіть виконати неможливо. Будемо воювати далі і робити різні радикальні дії, для того щоб країну змінити», - заявив Микола Княжицький.

 

За словами Тетяни Малашенкової, згідно з чинним законодавством доступ до Верховного суду надає Вищий адміністративний суд. «Тобто якщо буде згода ВАСУ на те, що вони допустили при винесенні рішення помилки, тоді вони можуть передати його для перегляду до Верховного суду. Постає питання: а скільки таких рішень вони допустять до перегляду? Але ми всі заходи національного законодавства щодо захисту своїх прав маємо використати, тому спочатку підемо до Верховного суду, а потім - до Європейського», - додала Тетяна Малашенкова.

 

Водночас представник позивачів у цій справі, телеканалів НТН і Enter Film з групи «Інтер», Валерій Сімчук нагадав ТК, що його сторона повністю погоджувалася з рішеннями судів попередніх інстанцій, а отже цілком підтримує рішення ВАСУ. «Усі питання, які порушувалися в цьому суді, вивчалися на попередніх стадіях. Ми вважаємо прийняті судами рішення абсолютно законними, іншого бути не могло», - наголосив він.

 

Відзначимо, що в процесі розгляду справи ТВі і 5 канал оголошували про зміни своїх касаційних скарг. Так, у скарзі ТВі учора, 25 січня, додалися підстави для скасування постанов судів попередніх інстанцій і направлення справи на повторний розгляд, зокрема, посилання на деякі рішення Європейського суду з прав людини та на статтю 10 Конвенції про права людини. Сьогодні, 26 січня, «Експрес-інформ» (5 канал) змінив у скарзі вимогу направити справу на повторний розгляд на вимогу винести нову постанову у справі, а НБМ (друга юридична особа 5-го каналу) доповнив свою скаргу підставами, які співпадають з викладеними у ТВі.

 

У зв'язку з оголошенням заяв про зміну касаційних скарг ТВі і 5 канал наполягали на перерві в засіданні, але суд перейшов до вивчення обставин справи і виніс рішення вже 26 січня. Представник НТН і Enter Film називав дії протилежної сторони спрямованими на затягування розгляду справи.

 

Учасники процесу від групи «Інтер», Національної ради та Українського державного центру радіочастот (третя особа) заперечували проти задоволення касаційних вимог, а представники СТБ, касація якого розглядалася в суді, взагалі не з'явилися на засідання суду 25 і 26 січня.

 

Під час засідання Микола Княжицький заявив, що за його - як журналіста - інформацією Валерій Хорошковський (голова СБУ і власник групи «Інтер») телефонував до суду і казав, що сьогодні буде винесене рішення на його користь. На запитання суддів, кому саме телефонував пан Хорошковський, він відмовився відповідати.

 

Як повідомляла ТК, суд не дозволив здійснювати пряму трансляцію засідання.

 

Нагадаємо, Вищий адміністративний суд України розглядав касаційні скарги ТРК «Телерадіосвіт» (ТВі), НБМ (5 канал), «Експрес-інформ» (5 канал) і СТБ у справі за позовами ТРК «Служба інформації» (НТН) і ТРК «Кіно-ТВ» (Enter Film) до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення щодо оскарження результатів січневого (2010 року) конкурсу на частоти. ТВі і НБМ (5 канал) просили направити справу на новий розгляд, «Експрес-інформ» (5 канал) - винести нову постанову у справі, а СТБ - скасувати рішення першої та апеляційної інстанцій в частині, що стосується лише двох частот, які виграв у конкурсі СТБ.

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Читайте також:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»