Богословська попросила ГПУ перевірити, чому ТВі не виконує рішення суду і мовить в ефірі
18.08.2010 16:57

Сьогодні, 18 серпня, на канал ТВі прийшов представник Генеральної прокуратури України з вимогою пояснити причини «невиконання судового рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 8 червня 2010 року, яким було скасовано рішення конкурсу, проведеного Національною радою України з питань телебачення та радіомовлення». Про це повідомляє прес-служба ТВі.

 

Представник прокуратури передав каналу лист від народного депутата Інни Богословської - голови тимчасової слідчої комісії Верховної Ради з питань розслідування законності розподілу телерадіочастот. У листі, зокрема, зазначено, що ТВі не виконує ухвалу адміністративного суду м. Києва і продовжує ефірне мовлення на 68 ТВК у Криму, 54 ТВК у Дніпропетровську та інших частотах.

 

Інна Богословська звертає увагу на те, що за невиконання ухвали суду передбачена кримінальна відповідальність. Тож вона просить ГПУ «перевірити інформацію про невиконання рішення суду, вжити відповідних заходів» та повідомити про інші факти невиконання рішень судів, якими скасовувалися рішення Нацради. Інформацію просить надати не пізніше 31 серпня.

 

 

 

 

«Як випливає з листа Богословської, фактично вона просить Генпрокуратуру притягнути посадових осіб ТВі до кримінальної відповідальності за мовлення в ефірі», - вважають у прес-службі ТВі.

 

ТВі розцінює лист Інни Богословської до Генпрокуратури як «здійснення незаконного впливу на телеканал та встановлення цензури на поширення телеканалом ТВі інформації, згідно з чинною ліцензією на мовлення». Свою позицію канал мотивує тим, що постанова Окружного адміністративного суду від 8 червня 2010 року, яка скасувала рішення конкурсу на частоти, в законну силу не вступила і оскаржена в апеляційному суді.

 

Нагадаємо, раніше голова Нацради Володимир Манжосов, посилаючись на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 8 червня, звертався з листом до генерального директора Концерну РРТ Анатолія Антоненка з проханням «припинити введення в експлуатацію передавачів каналу ТВі». Тоді ТВі теж заявляв про те, що такі дії голови Нацради є цензурою, і навіть звертався з листом до президента Віктора Януковича. Тимчасом як гендиректор Концерну РРТ Анатолій Антоненко в інтерв'ю ТК повідомив, що підприємство не вводило в експлуатацію передавачі, а лише вмикало їх експериментально.

 

«Телекритика» 

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:
iм'я // 19.08.2010 10:27
Этот канал частично ретранслируется на 25 канале симферопольским каналом ИТВ с 1 января 2009 года на законных основаниях
iм'я // 19.08.2010 10:22
На 68 канале в Симферополе ТВі не вещает =)) нам и сигнала со спутника хватает, так что я не уверен что и в других городах, а их немного, в которых канал получил частоты в этом году, он врятли начал вещать...
    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Всі коментарі
    Читайте також:
    Посилання за темою:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»