Журналісти «Вікон» телеканалу СТБ заявляють про системну цензуру
07.05.2010 11:24

Журналісти програми «Вікна» телеканалу СТБ заявляють про системну цензуру. Про це ідеться у відкритому листі, який надійшов на адресу «Телекритики».

 

Текст листа наводимо повністю:

 

«Ми підтримуємо колег з телеканалу "1+1" та закликаємо журналістів інших видань приєднатися до спротиву новій цензурі в Україні.

 

Журналісти програми "Вікна" почали збирати факти цензури ще впродовж передвиборної кампанії президента України. 6 грудня 2009 на зборах осередку профспілки "Медіафронт" на СТБ були зафіксовані такі приклади цензури:

 

1. 2008 року на етапі монтажу головний редактор О. Мустафін без пояснення причин зняв з етеру сюжет про приватизацію державної резиденції "Міжгір'я" лідером опозиції Віктором Януковичем.

 

2. Впродовж 2009 року керівництво каналу заборонило висвітлювати теми про маєтки високопосадовців у Пущі-Водиці та Конча-Заспі.

 

3. Заборонили до ефіру сюжет про день народження Юлії Тимошенко та показ славнозвісного ролику "Пропало всьо".

 

4. Заборонили критичні матеріали про діяльність КМДА та особисто міського голови Л. Черновецького.

 

5. Лише після тиску колективу "Вікон" до етеру потрапив матеріал про плагіат командою Януковича передвиборної пісні.

 

6. Заборонили репортаж про долю кошеняти, подарованого "Вікнами" Президенту Віктору Ющенку, після того, як він здав цей "подарунок Софійки з Христинкою" до ветеринарної клініки.

 

7. В репортажах про мітинги Партії регіонів вирізалися відеокадри, що доводили оплату за участь у таких заходах. До етеру не потрапили відеокадри з п'яними учасниками таких мітингів.

 

Після виборів почали зміщати акценти в репортажах, пов'язаних із діяльністю міністра освіти Дмитра Табачника, тем УПА та Голодомору.

 

Під час передвиборної кампанії журналісти "Вікон" вирішили отримати пояснення щодо цих випадків у керівництва телеканалу та не оприлюднювати їх аби уникнути використання  у передвиборній боротьбі окремих кандидатів у Президенти. Утім зараз ми вважаємо за необхідне оголосити про системний наступ на свободу слова. Зокрема нова інформаційна концепція "Вікон" передбачає:  

 

- розповідати про політичні теми "одним рядком" і уникати розлогих матеріалів;

- відмовлятися від "традиційних журналістських розслідувань";

- уникати іронії;

- не висвітлювати теми про майно та витрати політиків».

 

 

Лист підписали:

 

1. Сергій Андрушко, кореспондент

2. Елла Білостоцька, випусковий редактор

3. Мар'яна Бухан, кореспондент

4. Павлина Василенко, кореспондент

5. Тетяна Висоцька, ведуча

6. Олена Гайван, кореспондент

7. Ольга Головіна, кореспондент

8. Денис Данько, кореспондент

9. Марія Заплавська, випусковий реактор

10. Мар'яна Зінківська, кореспондент

11. Дмитро Литвиненко, кореспондент

12. Олександра Мітіна, кореспондент

13. Осман Пашаєв, кореспондент

14. Ольга Сіманович, кореспондент

15. Яна Слісарчук, кореспондент

16. Анна Суряднова, кореспондент

17. Наталя Соколенко, кореспондент

 

«Телекритика»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:
mobims_ru // 21.05.2013 02:35
MESSAGE
Otar Dovzhenko // 11.05.2010 10:22
Shalayskiy, я вже рік як нічого тут не модерую. Отже, я невдаха?))))
Бардо // 11.05.2010 00:44
УРА КОТИКУ!!!
Ода // 08.05.2010 11:38
БРАВО И РЕСПЕКТ ВСЕМ, КТО НЕ ХОЧЕТ ЖИТЬ ПО НАПИСАНОМУ КРЕМЛЕВСКИМИ ИНЖЕНЕРАМИ ПРОЕКТУ УДУШЕНИЯ
Бардо // 08.05.2010 09:38
А де замучений котик, якого не пустили в етер? Чи його не взяли в профсоюз? Чи може він теє... штрейкбрехер??
    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Всі коментарі
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    12:30 24.05.2016
    Ирина Навольнева для «Телекритики»