Twitter запустив новий формат оголошень з опитуваннями
06.01.2016 15:55

У Twitter з'явився новий формат оголошень - Conversational Ads, який поєднує опитування і користувацькі хештеги, - повідомляє Лайкни.

Завадння СА - краще залучити корестувачів у контент і стимулювати їх ділитись твітами з друзями. За допомогою Conversational Ads бренди зможуть створювати опитування з двома відповідями на вибір, включно з хештегами, картинками або відео. 

Після кліку по оголошенню користувачі отримують повідомлення з подякою від бренду на місці СТА-кнопок. За задумом розробників, це повинно мотивувати користувача поширити персоналізований твіт у себе в стрічці.  

Опитування відображається як звичайний твіт. В цьому форматі рекламодавці платять тільки за кліки по оригінальному твіту, який просувають.

У найблжчі місяці формат буде тестуватися на західних ринках.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    12:30 24.05.2016
    Ирина Навольнева для «Телекритики»