ЗМІ подали новину зі звинуваченням депутата Гацька у рейдерстві без його точки зору
01.08.2015 16:46

31 липня інформагентством «РБК-Україна» була поширена новина «Депутата Київради звинуватили у спробі захоплення одного зі столичних Жеків».

 

У ній акцентується на тому, що «столичний депутат Василь Гацько разом з групою людей увірвався в кабінет директора підприємства з вимогою негайної передачі технічної документації на кілька будинків». У поданому в новині коментарі директор Максим Ковальський назвав це «типовою спробою рейдерського захоплення». Точки зору пана Гацька у публікації «РБК-Україна» подано не було.

 

Сам депутат про свої дії стосовно приватного ЖЕКу опівночі 1 серпня розповів у блозі на сторінках «Української правди». Зокрема, як стверджує голова партії «Демократичний альянс» пан Гацько, «приватний ЖЕК забудовника, який захопив три будинки з понад 1500 родинами, приховує технічну документацію на житлові будівлі».

 

Новину  «РБК-Україна» в зазначеному викладі поширили інші інформагенції й видання, зокрема, УНІАН та Zaxid.Net. На УНІАН цю публікацію вже вилучили. На Zaxid.Net наступного дня після публікації, 1 серпня, вже подано точку зору Василя Гацька у наступній новині.

 

Відбулося це після того, як журналістка, членкиня правління Демальянсу Наталія Соколенко на своїй сторінці у Facebook звинуватила ЗМІ, що повідомили про дії Василя Гацька, в однобокості та назвала такі новини «джинсою».

 

Головний редактор «РБК Україна» Антон Подлуцький у письмовому коментарі «Телекритиці» зазначив: «Ми відкриті для коментаря Гацька. Новина відрізняється від класичної замітки оперативністю та можливістю постійного розвитку теми. Коментарі колег не коментую».

 

Шеф-редактор Zaxid.Net Олег Онисько у коментарі ТК визнав, що в новині мали бути представлені обидві точки зору - особливо, з огляду на те, що  в публікації «РБК-Україна» лунали звинувачення на адресу пана Гацька. Також пан Онисько нагадав про жорсткі графіки роботи інтернет-ЗМІ, орієнтованих на широку аудиторію, та акцентував, що подібні помилки випускового редактора - не привід звинувачувати медіа у джинсі.

 

«Наш черговий редактор помилився. Але помилка журналіста не дає підстав відразу ж звинувачувати в замовності чи в джинсі й в таких речах, коли ставиться під сумнів репутаційна порядність компанії. Для цього треба мати вагомі підстави», - сказав Олег Онисько.

 

Нагадаємо, ЗМІ, журналісти яких не мають можливості опублікувати оперативний коментар усіх сторін, про які йдеться в новині, можуть зазначити у публікації, що звернуться по нього. Новини, в яких ідеться, наприклад, про звинувачення, вимагають збалансованого викладу. 

 

«Телекритика»

 

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    18:00 27.05.2016
    Ирина Навольнева для «Телекритики»
    15:00 27.05.2016
    для «Телекритики»