Новий провладний кримськотатарський телеканал у Криму називатиметься «Миллет», радіо – «Ветан»
27.04.2015 11:42

Новостворений в окупованому Росією Криму провладний кримськотатарський телеканал матиме назву «Миллет», що з кримськотатарської перекладається як «народ», а радіостанція - «Ветан», що означає «батьківщина». Про це повідомляє російське інформагентство «РИА Новости» з посиланням на так званого «віце-прем'єра» окупаційного кримського уряду Руслана Бельбека.

 

«Глава республіки доручив зареєструвати і запустити телерадіокомпанію в дуже стислі терміни, щоб кримськотатарська громадськість мала можливість реалізовувати свої мовні і культурні потреби через мовлення кримськотатарською мовою», - сказав пан Бальбек.

 

Як повідомляа «Телекритика», 23 квітня  глава окупаційної влади Криму, так званий «прем'єр-міністр» Сергій Аксьонов, підписав указ про створення «Общественной крымскотатарской телерадиокомпании» (ОКТРК) , на яку планується виділити більше 177 млн. руб. (близько 79 млн грн) з федерального бюджету.

 

Як повідомляло видання «Крым.Реалии», директором нового провладного кримськотатарського телеканалу може стати журналіст Рустам Аріфджанов.

 

Окупаційна влада обіцяє, що редакція телеканалу матиме велике приміщення в Сімферополі площею більше 600 квадратних метрів та буде укомплектована найсучаснішим обладнанням.

 

За словами так званого віце-прем'єра, при ТРК буде створена громадська рада, до якої ввійдуть зокрема представники наукового середовища та творчої інтелігенції кримськотатарського народу. Обговорюється ідея залучення осіб інших національностей, в тому числі караїмів і кримчаків.

 

«Ці нечисленні народи потребують збереження унікальних мовних і культурних особливостей. Вони є окрасою культурної спадщини півострова», - зазначив Руслан Бальбек.

 

«Віце-прем'єр» заявив також, що переконаний, що в Криму буде створена ефективна телерадіокомпанія, націлена на роботу в інтересах кримськотатарського народу і всіх мешканців півострова.

 

Нагадаємо, перше про необхідність створення «громадської кримськотатарської телерадіокомпанії» (ГКТРК) замість закритого кримськотатарського каналу ATR «влада» Криму заявила 2 квітня. Вона також звинуватила керівництво холдингу кримськотатарського холдингу ATR у закритті власних телеканалів.

 

З 1 квітня кримськотатарські телеканали ATR і Lale, радіостанції Meydan і «Лідер» змушені були припинити свою діяльність, оскільки станом на 31 березня жодне з цих медіа не змогло перереєструватися в окупованому Росією Криму за російським законодавством. Роскомнагляд тричі повертав їм документи без розгляду, щоразу знаходячи в них нові «помилки».

 

Раніше, 19 березня, «глава» окупаційної влади Криму Сергій Аксьонов заявив, що «у напіввійськовий час» робота таких телеканалів як кримськотатарський канал ATR недопустима. Водночас керівництво кримськотатарського телеканалу ATR повідомляло, що мовник готовий позбавитись свого інформаційно-політичного контенту, якщо це дасть змогу перереєструватись за російським законодавством.

 

1 квітня Президент України Петро Порошенко доручив Міністерству інформаційної політики створити умови для роботи кримськотатарського каналу ATR в Україні. Цього ж дня міністр інформаційної політики України Юрій Стець і радник міністра з питань інформаційної політики Криму Сергій Костинський зустрілися з головою Меджлісу кримськотатарського народу Рефатом Чубаровим. Сторони обговорили можливість трансляції контенту мовників, що входять до холдингу ATR, на материковій Україні.

 

Тим часом керівництво холдингу ATR не полишає надій перереєструватися за російським законодавством і продовжити мовлення в Криму.

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    Читайте також:
    Посилання за темою:
    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»