Деякі інтернет-ЗМІ у Донецьку припинили роботу
13.07.2014 13:32

Після того, як контроль над Донецьком захопили терористи і поблизу міста розпочалась активна фаза АТО, деякі місцеві ЗМІ припинили роботу.

 

З 8 липня не оновлюються новини на сайті газети «Вечерний Донецк» vecherka.donetsk.ua. До цього видання називало терористів на Донбасі «ополченцями». Взагалі не працює сайт тиражної газети «Донбасс» donbass.ua, на якому розміщено напис «Роботу сайта тимчасово припинено. Приносимо свої вибачення за завдані незручності».

 

Нагадаємо, 2 червня у м.Донецьку озброєні сепаратисти захопили в полон головреда газети «Донбасс»  Олександра Брижа і головреда газети «Вечерний Донецк» Леоніда Лапу. Після переговорів з представниками «ДНР» головредів було відпущено. Представники самопроголошеної «Донецької народної республіки» зажадали від газет «Донбасс» і «Вечерний Донецк» зміни редакційної політики.

 

Пізніше головред «Донбасса» вирішив призупинити випуску через відмову змінити редакційну політику на вимогу сепаратистів. Таке ж рішення було прийняте і у редакції газети «Вечерний Донецк». Наприкінці червня газета «Донбасс» знову почала виходити друком.

 

Водночас продовжує працювати інтернет-видання «Донецкие вести» donetskie.com, що є онлайн-версією однойменної газети. Видання називає представників так званої «ДНР» «терористами». Оновлює  новини також інтернет-видання «Сайт города  Донецка» 62.ua. Журналісти називають сепаратистів «бойовиками» і «ополченцями», назву «ДНР» беруть у лапки.

 

Постійно оновлюються новини на сайтах інтернет-видань «ОстроВ» і «Новини Донбасу». Їх керівники Сергій Гармаш і Олексій Мацука вимушені були тимчасово залишити регіон.

 

Нагадаємо, Бойовики терористичної організації «Російський визвольний фронт» розіслали українським журналістам листи з попередженням, що вони є ворогами «русского мира» і «пишуть брехню про Донбас під диктовку прогнилого Заходу». Серед них вказані Сергій Гармаш, головний редактор інтернет-видання «ОстроВ», і Олексій Мацука, головред інтернет-видання «Новини Донбасу».

 

В інтерв'ю «ВідеоТеці» Сергій Гармаш заявив, що «донецькі ЗМІ несуть відповідальність за те, що відбувається на Донбасі». На його думку, регіональні ЗМІ, так само як «Інтер» і Перший національний розпалювали несприйняття мешканцями Донбасу подій на Майдані. Це пояснюється підконтрольністю цих ЗМІ Партії регіонів.

 

«Телекритика»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    12:15 25.07.2016
    Ирина Навольнева для «Телекритики»
    15:00 22.07.2016
    Елена Синицына для «Телекритики»