Сепаратисти заборонили транслювати у Макіївці кілька українських каналів і телеканал Ахметова
02.06.2014 12:27

Глядачі повідомляють, що у м.Макіївці (Донецька обл.) на вимогу представників так званої «Донецької народної республіки» відбулось відключення 5-го каналу, Першого національного, каналів «Рада» і «Донбасс». Про це повідомляє інтернет-видання LB.ua.

 

За інформацією телеглядачів у соцмережах, замість трансляції названих телеканалів демонструється об'ява на чорному тлі: «Цей канал відключено на вимогу ДНР».

 

 

Наразі відділ розвитку мережі 5-го каналу, як повідомили «Телекритиці» у прес-службі, перевіряє інформацію про відключення каналу, що надійшла від глядачів з Макіївки.

 

На каналі «Донбасс», що належить бізнесмену Рінату Ахметову, інформацію про відключення у Макіївці не змогли підтвердити, однак зазначили, що низка кабельних операторів у містах Донецької області припинили трансляцію телеканалу.

 

«Телекритика»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі наших відвідувачів:

    +Додати
    * тільки для зареєстрованих користувачів
     введіть код:


    НОВЕ НА «ТЕЛЕКРИТИЦІ»
    15:00 22.07.2016
    Елена Синицына для «Телекритики»